wat moet ik doen bij "connection interrupted" ps3?

Hoi ik heb al sinds een paar jaar het probleem connection interrupted bij call of duty 1 en 2 en waarschijnlijk ook bij deel 3 op de ps3 ik heb hiervoor al Activision en mijn internet provider ziggo gebeld zij zeiden dat ik port forwarding moest proberen maar dat heeft geen effect gehad ik heb bekabeld internet met ca. 120mbs mijn ps3 zegt ca. 30mbs op internet heb ik ook gevonden dat je zoeken naar mediaspelers uit moet zetten dat heeft ook niet geholpen.
Ik hoop dat iemand suggesties heeft.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij 'connection interrupted' is jouw verbinding niet goed of de verbinding van het apparaat die als server dient. Bij dit spel is 1 van de spelers de server.