Ik kan mijn cd-brandprogramma "Record Now" ineens niet meer gebruiken. Ik heb WINDOWS XP. Weet iemand hoe ik het weer kan activeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Wordt je brander nog wel herkend?

Probeer eens bijv. het brandprogramma ashampoo burning studio (de gratis versie ervan) te downloaden. Herkent dit programma je brander, dan is er inderdaad iets niet ok met recordnow. Hiervoor heb ik geen oplossing.
Wordt de brander door dit programma ook niet herkend, dan is er een foutje in je register geslopen.

Goed nieuws! In dit geval is er een eenvoudige oplossing:

Ga in dit geval als volgt te werk:
Start, uitvoeren, regedit
Dan zoeken naar de term upperfilters. Verwijder dan de zin waarin dit woord voorkomt. Bestaat deze zin niet, zoek dan naar het woord lowerfilters. Verwijder de zin met dit woord erin.

Dit is vrijwel altijd de oorzaak en hiermee zijn je problemen dus zo goed als zeker opgelost.

Dit is veilig!