Hoe stel ik de rol/bevoegdheden van een aangesloten apparaat in Windows 10 opnieuw in?

Sinds vandaag heb ik een iPhone 6S. Ik probeerde met iTunes verbinding te maken. Toen ik de mobiel aansloot aan de laptop, met Windows 10, kreeg ik de melding wat ik wilde doen met het apparaat. Ik neem aan dat dit bekend is?! Toen klikte ik de verkeerde aan, namelijk: foto's en video's importeren. Nu krijg ik de iPhone niet verbonden met iTunes. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Door naar Start > Instellingen te gaan en te kiezen voor Apparaten > Autoplay.
Daar kun je de (standaard)actie aanpassen. Zie bron.