Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik een samsung beeldscherm aansluiten op een macbook?

ik heb een macbook air 11,6 inch. nou hebben wij in de garage een beeldscherm staan van (zover ik me kan herinneren) samsung. nou wil ik heel graag dat beeldscherm kunnen aasluiten op mijn macbook. alleen is de vraag of dat ook kan en of ik dan eventueel een extra kabeltje of iets dergelijks moet kopen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je macbook beschikt over oftewel een dvi poort een hdmi poort of een mini hdmi of thunderbolt display poort
dan moet dat geen probleem zijn

kies de passende aansluiting kabel en het werkt

Toegevoegd na 6 minuten:
Je macbook air heeft een thunderbolt 2 poort dus je zoekt een thunderbolt 2 to hdmi / DVI. ik denk dat jes amsumg gewoon HDMI heeft ?

http://www.allekabels.nl/thunderbolt-kabel/6325/1193366/mini-displayport-naar-dvihdmidisplayport-adapter.html

Toegevoegd na 13 minuten:
kijk ook even naar die andere kabels adaptors want je heoft natuurlijk niet de uitgebreide te kopen
is wel handig maar hoeft niet alleen als je samsung overeenkomt

tip: als het alleen past op een VGA vraag ik me af of het nuttig is
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing