iemand heeft op twitter mijn emailadres gebruikt. wat nu?

Vandaag besloten om eens te registreren bij twitter.
Kreeg gelijk een melding; email adres is al in gebruik.
Vraag wachtwoord op; met alleen email adres invullen kreeg ik een email van twitter met daarin meer info.
helaas is deze mail getypt in het spaans met daarin links etc waar ik dus geen woord van begrijp.
Ook staat de gebruikersnaam erin,

Ik begrijp niks van de email.. en contact opnemen met deze spaanse vrouw wordt lastig omdat je alleen kunt contact kunt maken op twitter als je ingelogd bent.

Overigens vind ik dat ze van mn email adres moet afblijven.. iedereen heeft tegenwoordig een email adres, gebruik gewoon je eigen...

net achter gekomen dat je je email adres niet hoeft te bevestigen via de mail.. je kunt via elk email adres accounts maken..

Hoe kan ik er voor zorgen dat mn email adres ontkoppeld word van haar account?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou denken:
wachtwoord opvragen.
Inloggen op haar account.
e-mail adres aanpassen (qwertyuiop-asdfghjkl-zxcvbnm@gmail.com). en als je echt vervelend wilt doen:
wachtwoord wijzigen.

Het beste antwoord

Ze kan ook gewoon haar email adres verkeerd ingevuld hebben. Even contact opnemen met twitter dan kunnen ze dit voor je rechtzetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb geen idee hoe ik contact met ze maak. Op van alles geklikt op hun website maar kan geen email adres of iets anders vinden. Op facebook berichten lijken ze ook niet te reageren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Via support.twitter.com kun je contact opnemen met twitter. Vergeet niet dat je mail in het Engels moet zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit was niet mogelijk omdat ik geen twitter account heb. google vertaler gebuikt met de spaanse tekst en toch de goede link kunnen vinden :)