Wat is het snelst? een i3 met 6gb ram of een I5 met 4gb ram?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
i5, dan kan je er zelf altijd nog een extra ram stickje in zetten.

Antwoorden (1)

Een i5 met 4GB RAM.

Toegevoegd na 1 minuut:
Meer RAM zorgt alleen maar voor betere prestaties als je ook daadwerkelijk zoveel RAM nodig hebt. In de regel gebruik je niet zoveel RAM. Als wel kan je gewoon 8GB installeren dat is veel minder moeite en kosten dan een CPU vervangen voor een betere.