Je kunt de batterij zelf vervangen, maar je verlies de instellingen in jouw bios. Je moet ze eerst opslaan en dan terugzetten. Laat dat dus maar aan de lokale computerdoker over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Je kunt de instellingen van je bios nergens opslaan, behalve in je bios zelf. Het verliezen van je instellingen is helemaal niet erg. Het gebeurt de vraagsteller elke dag op dit moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fout: er bestaan utilities, die jouw bios settings opslaan op de harde schijf en ook weer terug zetten. Hoe zou je anders jouw bios kunnen updaten. Vroeger deed ik het hardwarematig met een e-prom brander

Andere antwoorden (2)

Dan is het interne batterijtje op. Even naar de compter dokter, en die zet er wel een nieuwe in. Volgens mij zit 'ie op het moederbord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is inderdaad het batterijtje leeg, maar ook je accu niet goed meer.
Dus waarschijnlijk tijd om een nieuwe laptop te kopen.