PC komt automatisch uit slaapstand en gaat weer in slaapstand, hoe voorkom ik dit?

Als ik mijn pc op slaapstand doe komt hij er na een aantal minuten weer uit en dan na een aantal minuten weer in en dat gaat zo door.

Ik heb bij apparaatbeheer al gekeken naar mijn toetsenbord en muis en heb daar uitgeschakeld dat ze de pc uit slaapstand kunnen halen.
Ook heb ik daar gekeken naar mijn netwerkadapter en deze kan ook niet mijn pc uit slapastand halen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb de pc al een aantal jaren en het is pas sinds kort zo.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Virusscanner?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn apple gaat uit de slaapstand bij trillingen, dus als ik er langs loop of tegen het bureau stoot.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik kan bij mijn virusscanner niks vinden waardoor hij de pc uit slaapstand zou halen. Ik gebruik Spybot - Search & Destroy virusscanner.

Antwoorden (1)

Hey,
Je kan altijd kijken bij instellingen of het daar ergens ingesteld is!
Bij mij is het nog nooit uit slaapstand gekomen ...
Behalve als er een berichtje binnenkomt..
Maar dat hij vanzelf IN slaapstand gaat is logisch dat doet die na een paar minuten vanzelf!
XXX ik hoop dat ik je heb geholpen!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er is ingesteld dat hij na een half uur niks doen in slaapstand gaat maar wanneer dit gebeurd gaat hij na een paar min al weer in de slaapstand. En ik weet niet bij welke instellingen ik verder nog kan kijken.