Bestaat er al een dienst op het internet, waarbij je een foto van een voorwerp (of wat dan ook) kan uploaden en waarna er gezocht naar gelijkenis?

Dus een zoek-engine die het internet afzoekt naar afbeeldingen die lijken op de foto die je hebt ingezonden...

AWM
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Jawel. Probeer bijvoorbeeld TinEye.

http://tineye.com/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hee helemaal te gek! Ik heb het net geprobeerd en het werkt echt goed. Dankjewel!
AWM
15 jaar geleden
Ja, dank je wel!
Het werkt goed, alleen valt me op dat je veel EXACT dezelfde afbeeldingen krijgt, en ik zou het leuk vinden als het meer 'fuzzy' is, afbeeldingen die er op lijken. Maar dat komt ook nog wel...

Andere antwoorden (3)

Weet ik niet, maar je kunt toch ook gewoon de naam van het voorwerp intikken bij google afbeeldingen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet dat ik weet, dat soort dingen zie je altijd in die serie's zoals csi en ncis
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jawel. Probeer bijvoorbeeld TinEye.

http://tineye.com/