mijn applicaties van windows10 staan veelste ver uitmekaar,hoe zet ik ze dichter bijelkaar?want mijn windows7 had dit probleem niet.kan iemand helpen?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb ze kleiner gemaakt maar nog past het er niet in mijn bureaublad en ik heb ze allemaal nodig op mijn bureaublad.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Doe eens het volgende.

-Klik op je bureablad. Ctrl-draaiwielmuis(scroll).

-Anders staat misschien je resolutie verkeerd. Bij een lager resolutie passen er minder pictogrammen op een bureaublad.

Rechtermuisklik op het bureaublad,
Schermresolutie
Resolutie, kies de hoogste resolutie, de native resolutie ofwel de aanbevolen resolutie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Minder pictogrammen op je bureaublad zetten. Mocht je ze echt allemaal zo bij de hand willen hebben maak dan mappen en zet de pictogrammen daar in.