is het mogelijk om stoplichten te hacken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja :) maar niet alle stop lichten . Welke wel die reageren ( anticiperen ) op het verkeers aanbod .maar vooral degene die zo ge programmeert zijn dat de tram of bus voorrang geven . Op veel drukke grote kruisingen reageren de stoplichten op het openbaar vervoer zodat die sneller kunnen passeren . Ja de rest hoef ik je niet uit te spellen . Alleen er zijn verschillende systemen dus dat is lastig maar in theorie ja het kan . In sommige Europese steden worden heel verl stop lichten via een centraal punt bedient ( ik dacht Milaan zie de film de burglars ) maar het kan ieder stop licht is in feite geprogrammeerd maar of jij of ik daar zo veel illegale energie in willen stoppen ? Dus ook veel stop lichten die niet op het open baar vervoer reageren zou niet onmogelijk zijn , gewoon de kast open schroeven wat schakelingen met ontvangers en klaar maar voor hoelang en hoe effectief ?

Er is een systeem in Nederland KAR dat werkt op de frequentie 429,8500 MHz, in FM-modulatie. De data wordt verstuurd door middel van packets. Als je een frequentiezender hebt dan zou je met bruteforce het stoplicht op groen kunnen zetten. Dus ja, het is mogelijk

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100