wie weet hoe je clownfish op skype zet?

ik heb een vraagje ik probeer steeds clownfish te downloaden op skype ,maar ik krijg het niet voor elkaar ik heb verschillende keren geprobeerd dan lijkt het of het lukt maar dan kijk ik op skype en ziet niks terug hier van wie weet hoe het werkt?

1.1K

Antwoorden (2)

Je activeert clowfish niet vanuit Skype, maar vanuit je startmenu, je desktop of de taakbalk. Je merkt er ook pas echt wat van als je de functie "vertalen" of voice changer activeert en gebruikt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zodra je clownfish vanaf de website hebt gedownload, geopend en geïnstalleerd, start je het op. Als je dan bij skype kijkt vraagt deze als het goed is goedkeuring voor clownfish. Als je dit toestaat kun je rechtsonder in je scherm clownfish gebruiken. Dit is niet binnen skype.