Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe sluit ik mijn tien jaar oude laptop aan op een hd tv met een av snoertje?

De snoertjes zitten op de juistebplekken alleen wil mn laptop geen tweede beeldscherm accepteren. Wanneer ik kies voor een tweede beeldscherm vraagt de pc of ik dit wil, vervolgens zet ie alles weer teruf zoals hett stond en staat het tweede beeldscherm weer uitgeschakeld

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
994

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Wat je laptop hebt is een S video output video only dit is een analoog signaal dus videosignaal
Deze kabel heeft geen mogelijkheid om de tv te configureren als een monitor

Je kan hem denk ik nog wel aansluiten op een scartverloopstuk met een svideo ingang
en de tulp voor geluid rood en wit ook voor geluid heb je dan nog een aparte jack naar tulp nodig vanaf je pc.

ik zie wel een VGApoort op je laptop en TV dus dat werkt meteen als monitor
volgens mij kan je beter die gebruiken ?
daarnaast dus nog die jack naar Tulp aansluiting erbij als je geluid wilt

S video is lager van kwaliteit dan VGA
(Lees meer...)
capthavoc
8 jaar geleden
Gelukkig zit er een VGA aansluiting op jouw laptop én HDTV. Dat is mooi want nou kun je gewoon een VGA kabel kopen (beeldscherm kabel), of als je er nog een hebt. Vervolgens sluit je die aan op je laptop en tv, je zet de tv op de goede aansluiting en stel je de laptop goed in.

Als je nog vragen hebt moet je maar even reageren :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding