Wat heb ik nodig om filmpjes van FIFA op YouTube te zetten?

Ik wil beginnen met een youtubekanaal en dan ga ik filmpjes over FIFA maken. Wat voor materiaal heb ik daarvoor nodig?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Als je op een console speelt dan moet je een elgato game capture card kopen, een microfoon van goede kwaliteit, een PC met video editing software en eventueel een facecam
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Indien je Fifa op een computer speelt zul je record/editsoftware nodig hebben.
Ik raad voor het recorden Fraps aan.
Voor het editen raad ik Sony Vegas Pro aan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
FIFA
Youtube account
Opneemprogramma
Computer
Jezelf