wat moet je invullen bij ''bedrijf'' als je geen bedrijf hebt? (verplicht veld bij aanmelding voor bepaalde sites)

Zelf heb ik geen bedrijf en werk ook niet bij een internetbedrijf (studeer nog) maar bij aanmelding op affiliate sites moet ik een bedrijf invullen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb laatst een keer ingevuld 'ik ben consument' of 'ik ben particulier' toen ik dat moest invullen op de website van de Texaco geloof ik. Welke van de 2 het was weet ik niet meer, maar beide zijn prima.

Er zijn sites die alleen voor bedrijven toegankelijk zijn, maar ook sites die voor zowel particulieren als bedrijven toegankelijk zijn, in de meeste gevallen moet je dan met ja of nee antwoorden, alleen als je ja hebt geantwoord verschijnt er dan een regel met de vraag om de naam van het bedrijf. Het is wel van belang eerlijk te antwoorden op dit soort vragen. In dit geval kun je dus het beste geen antwoorden, maar hou er dan wel rekening mee dat je geen toegang krijgt.

Ik schrijf altijd "(geen)" in dat soort vakjes. (of bij Engelse sites "(none)") De computer is happy, want er staat tekst in. Ook de beheerder is happy, want je bent open en eerlijk geweest zonder valse verachtingen te wekken. En ik zelf ben happy want het is een lekker korte term. :-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100