Gezien de aantallen zijn het vaak de fabrikanten zelf die hun waar aanbieden op AliExpress. Het is niet voor niets dat men zaken wil doen in China, waar wij nog een soort van groothandel tussen hebben die ook wil verdienen, gaan zaken in China vaak rechtstreeks met de fabrikant...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Summo
8 jaar geleden
Daar geloof ik eerlijk gezegd niks van. Bij heel veel artikelen zie je 3-4 tot wel 8x precies hetzelfde aanbod, met andere prijzen en andere aanbieders en andere leveringsvoorwaarden maar WEL dezelfde foto en product omschrijving. Dat zijn dan toch niet de fabrikanten maar verschillende aanbieders die allemaal bij waarschijnlijk dezelfde bron iets inkopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zeg toch vaak(dus niet altijd)? Niet alle handelaren op Ali zijn ook fabrikanten. Maar in alle gevallen dat ik (electronische)componenten bestelde bij Ali had ik te doen met een fabrikant.