Is het gevaarlijk of iets om je laptop op te starten zonder accu?

Is het gevaarlijk of iets anders om je laptop op te starten zonder accu?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik gebruik hem zelfs alleen maar zonder accu, want dan slijt de accu nihil.

Antwoorden (2)

Nee, is niet gevaarlijk behalve dat wanneer je de stekker eruit trekt je laptop dus in één keer uitgaat en dat is met schrijf acties niet echt bevorderlijk voor de stabiliteit van het systeem....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, dat is niet gevaarlijk. Sterker nog, als je het op de juiste manier doet, kun je er zo voor zorgen dat je accu langer meegaat dan wanneer je hem er altijd in laat zitten.
bamibal