Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is deze pc even duur in Amerika als in Nederland?

http://pcpartpicker.com/p/TbDLLk

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
632
tinus1969
8 jaar geleden
En dan moet ook even kijken of deze PC wel in NL functioneert (aangepast voor andere spanning; VS hefet meestal 110V 60 Hz, ipv 220 V 50 Hz).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een transformer om 110 om te zetten naar 220 is bina overal te koop. Maar dat heb je niet nodig, alleen een verloop stukje, de stopkontakten heir zijn anders dan in Nederland, en de stekker van een laptop heeft een transformer erin. Verder, als je een electrisch/electronisch ding laat opsturen als nieuw, ja, dan zul je misschien invoerkosten moeten betalen. Maar als iemand het hier koopt en eerst gebruikt voor naar Nederland terug te gaan dan is het niet nieuw meer en dan kun je het als je eigen gebruikt item gewoon meenemen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn laptop snoer heeft een transformer dat zegt "110 - 240 Volt".

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja uiteindelijk wel. Niet als je in Amerika woont. Wel als je in Nederland woont. Hij zal namelijk opgestuurd moeten worden (dat kost geld), dan zal er belasting en invoerrechten en weet ik wat over betaald moeten worden. Als je dan 1 defect hebt, ben je nog duurder uit ook, want terugsturen is ook weer duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik zou zeggen: gebruik de pc builder van alternate.nl, dan weet je het
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding