is deze pc even duur in Amerika als in Nederland?

http://pcpartpicker.com/p/TbDLLk

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
En dan moet ook even kijken of deze PC wel in NL functioneert (aangepast voor andere spanning; VS hefet meestal 110V 60 Hz, ipv 220 V 50 Hz).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een transformer om 110 om te zetten naar 220 is bina overal te koop. Maar dat heb je niet nodig, alleen een verloop stukje, de stopkontakten heir zijn anders dan in Nederland, en de stekker van een laptop heeft een transformer erin. Verder, als je een electrisch/electronisch ding laat opsturen als nieuw, ja, dan zul je misschien invoerkosten moeten betalen. Maar als iemand het hier koopt en eerst gebruikt voor naar Nederland terug te gaan dan is het niet nieuw meer en dan kun je het als je eigen gebruikt item gewoon meenemen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn laptop snoer heeft een transformer dat zegt "110 - 240 Volt".

Antwoorden (2)

Ja uiteindelijk wel. Niet als je in Amerika woont. Wel als je in Nederland woont. Hij zal namelijk opgestuurd moeten worden (dat kost geld), dan zal er belasting en invoerrechten en weet ik wat over betaald moeten worden. Als je dan 1 defect hebt, ben je nog duurder uit ook, want terugsturen is ook weer duur.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik zou zeggen: gebruik de pc builder van alternate.nl, dan weet je het