waar kan ik mijn pc laten schoonmaken?

mijn pc is al best oud en omdat hij vaak geluid begint te maken als ik er mee bezig ben, denk ik dat het tijd wordt om hem een keer goed schoon te maken van binnen om het stof eruit te halen.

omdat ik niet technisch ben en alle sites elkaar tegen spreken wil ik het liever door een professional laten doen. weet iemand waar ik dit kan laten doen in de buurt van hoogeloon

Weet jij het antwoord?

/2500

(Bijna) elk dorp of stad heeft wel een computerservice. Als je googled op computerservice Hoogeloon, dan vind je er verschillende bij jou in de buurt (Eersel, Veldhoven etc.).

Dat kun je best zelf doen. Koop ff een busje "air" bij een Computershop, kast open schroeven en voorzichtig het interne deel schoon blazen.

Extra geluid van een PC komt alléén door stof als dat zich in de ventilator bevindt. Trek de stekker uit de PC, zet de stofzuiger aan de buitenkant van je ventilator(en), en klaar! Evt. eerst de kap van de PC af halen. Hoeft misschien niet eens. Wil je ook het moederbord (en eventuele insteekkaarten, zoals een losse videokaart) schoonmaken: 1. Trek de stekker eruit. 2. Schroef de kap eraf. (Dit is echt iets wat bijna iedereen kan.) 3. Maak met een kwast de stof los en zuig het op met een stofzuiger. 4. Kastje weer dicht, en klaar! Scheelt je 35 euro. Toegevoegd na 2 minuten: De ventilator kan ook versleten zijn. Dan helpt schoonmaken uiteraard niet. Dan moet ie worden vervangen.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100