Is het mogelijk om mijn werk (outlook) agenda te delen met mijn iphone agenda?

Op mijn werk heb ik een outlook agenda, alles is erg beveiligd. Ik wil graag op mijn iphone ook mijn werk agenda in kunnen kijken en evt andersom. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik stuurde mijn werkOutlook mailtjes naar mijn privemail (deze optie zit in Outlook). Mijn privemail synchroniseerde ik met mijn iPhone.
Sinds iCloud kun je je werkmailtjes naar je iCloud mailadres sturen.
De optie zit in outlook, daar moet je ict-afdeling je mee kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan alleen als de ict beheerder van je bedrijf dat ingesteld heeft.

Ik kan dat dus wel, maar pas na open zetten door ict