Wat voor software is er voor de Mac dat vergelijkbaar is met Real player voor windows?

Met realplayer han je namenlijk meteen via je browser youtube filmpjes downloaden en deze converteren.

Het liefst gratis natuurlijk, maar programmas van niet meer dan 15 euro kunnen ook..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

RealPlayer for Mac:
http://netherlands.real.com/realplayer/mac

Al weet ik niet of het dezelfde functies en mogelijkheden heeft als die voor Windows (ik gebruik het nooit).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx, had het over het hoofd gezien dat het ook voor Mac beschikbaar was.

Andere antwoorden (1)

De nieuwe RealPlayer SP voor Mac

Sociaal. Draagbaar. Met de nieuwe RealPlayer® SP voor Mac kunt u uw favoriete onlinevideo's snel en gemakkelijk downloaden van duizenden websites en overbrengen naar uw mobiele telefoon, iPod, BlackBerry of ander favoriet apparaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx, had het ff niet gezien..