Hoe kun je je tv op je pc aansluiten?

Hallo,

Ik wil graag mijn Xbox console recorden dus dacht ik dat als ik mijn tv op mijn computer zou kunnen aansluiten en dan het beeld van mij tv ook op mijn pc zou kunnen laten verschijnen, dan kon ik met een Fraps of zo het recorden op mijn pc. Is dit mogelijk of is er een makkelijke andere weg? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit gaat helaas niet, je moet echt een apart game capture apparaat aanschaffen. Die neemt het beeld via je xbox op. Voorbeelden zijn: Hauppauge HD PVR of de Elgato Game capture. Hiermee neem ik mijn games op. Bij die game capture zit standaard ook een software waarmee je daadwerkelijk record.