messenger chats gearchiveerd, hoe terug te halen?

per ongeluk een chat via Messenger gearchiveerd. Is dit terug te halen? via computer of Galaxy S5

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
13.8K

Antwoorden (1)

Hoe haalt u een gearchiveerd gesprek van Facebook terug?

1) Log in op Facebook met het account waar u het gesprek op gearchiveerd hebt.
2) Klink rechtsboven op het "chat" symbool, dit symbool herkent u aan 2 tekstwolkjes.
3) Druk op " Alles weergeven"
4) U ziet nu u Postvak IN van Facebook, u ziet nu linksboven "meer" klik hier op.
5) Klink nu op gearchiveerd.
6) U ziet nu al u gearchiveerde gesprekken.
7) Zodra u weer begint te "spreken" met de persoon in de gearchiveerde gesprekken zult u het gesprek weer zien staan in Messenger.