Wat kan ik hieraan doen?

Ik had dus 2 dagen geleden ofzo een filmpje geupload naar youtube. Toen had iemand er een reactie onder gezet van: welk programma heb je gebruikt om het op te nemen? ik schrijf zo terug: camtasia studio. en nu kom ik erachter dat diegene mijn filmpje gewoon heeft opgenomen met camstasia studio via youtube!! hij heeft hem gewoon gestolen! ik weet het zeker want ik had een fout in het filmpje zitten die ik perongeluk gemaakt had en hij heeft precies hetzelfde! nu is mijn vraag: kan ik hier iets aan doen? kan ik het aan youtube melden zodat hun het filmpje verwijderen? ik vind het gewoon echt niet eerlijk!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan iemands video ook met andere proggies gewoon downloaden en zelf weer uploaden. Camstasia niet voor nodig... Maar zijn de beelden jouw eigendom? Of heb je die zelf ook elders vandaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn niet mijn eigendom. Ik heb ze van rtl gemist. Maar het is gewoon niet leuk als iemand jouwn filmpje precies overkopieerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je deze dan meldt, als zijnde gestolen van jou, dan zullen ze de jouwe ook verwijderen. Jullie beiden plegen diefstal van beeldrecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het jouw eigendom niet is dan kan je ook weinig beginnen.
Hoe denk je dat RTL zich voelde toen ze zagen dat jij hun filmpje had upgeload op Youtube?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja oke, jullie hebben gelijk. Maar zoveel mensen doen dat..
Cryofiel
13 jaar geleden
Precies. Jij doet het, die ander doet het. Je kunt die ander toch niet aanklagen voor iets dat jij zelf doet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en zoveel mensen voelen zich bestolen. Net wat Novembergray zegt: Hoe denk je dat RTL zich voelt?
Die besteden veel tijd geld en moeite en jij jat dit... Dit is een beetje als je fiets als gestolen opgeven nadat je hem zelf gestolen hebt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja das waar..

Antwoorden (2)

Je kan youtube dit melden. Ze zullen ernaar kijken (oa naar het moment van uploaden) en kunnen zo zien wie wat gejat heeft van wie.

letterlijk zeggebn ze:
http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=55772
YouTube respects the rights of copyright holders and publishers and requires all users to confirm they own the copyright or have permission from the copyright holder to upload content. We comply with the Digital Millennium Copyright Act (DMCA) and other applicable copyright laws and promptly remove content when properly notified. Repeat infringers' videos are removed and their accounts are terminated and permanently blocked from using YouTube. For more information about YouTube's copyright policy, read our Copyright Tips.

DISCLAIMER: WE ARE NOT YOUR ATTORNEYS, AND THE INFORMATION WE PRESENT HERE IS NOT LEGAL ADVICE. WE PRESENT THIS INFORMATION FOR INFORMATIONAL PURPOSES ONLY.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook instellen dat mensen je video niet kunnen kopieren. is nu te laat, dat weet ik, maar misschien een tip voor de volgende keer.