hoe krijg ik achter een tekstdocument .txt ?

Als ik een nieuw tekstdocument open had ik eerder altijd dat er dan stond nieuwdocument.txt nu staat er alleen maar nieuwdocument hoe kan ik die .txt er weer achter krijge?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Open Mapopties door achtereenvolgens te klikken op de Start, Configuratiescherm, Vormgeving en persoonlijke instellingen en Mapopties.
Klik onder Geavanceerde instellingen op het tabblad Weergeven en schakel het selectievakje "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen" uit en klik op OK als u bestandsnaamextensies wilt weergeven.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je komt er ook als je de Verkenner start en daarna naar Organiseren (linksboven) -> Mapopties -> Weergave gaat.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankuwel,
Het heeft geholpen!

Andere antwoorden (1)

Gewoon er zelf even achter typen!