Je moet dat blokje volgen schema 'B' aansluiten, je ziet dat de 'B' kant uit 8 vakjes bestaat vlnr: Oranje/Oranje-wit Blauw-wit/Groen-wit Blauw/Groen Bruin-wit/Bruin
Steek de gepelde kabel er van onderen in en buig/trek de corresponderende draadjes door de daarvoor bedoelde sleufjes, schuif het resterende deel(staat niet op de foto) hier bovenop.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Alleen hoe zitten de draden vanaf de bovenzijde?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oranje-wit Boven / Oranje Onder(die opening zie je nu niet)