waar kan ik op de computer vinden welke email-adressen er in gebruik zijn?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik bedoel eigenlijk: mijn eigen e-mailadressen. Of accounts eigenlijk. Ik heb er meerere, maar ben kwijt wat waar bij hoort...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.1K
Amadea
13 jaar geleden
Als een Hotmail-account twee maanden niet gebruikt is vervalt dat automatisch. Dus als daar ook Hotmailadressen bijzitten hou er dan maar rekening mee dat die weg kunnen zijn....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké. Twee heb ik in ieder geval nog in mijn arena staan. Maar nu de niet hotmail accounts nog. Waar vind ik die?
Pieter2011
13 jaar geleden
In de praktijk kun je op ongebruikte Hotmailadressen zelfs na een jaar nog gewoon inloggen, is mijn ervaring...

Het beste antwoord

Onder adresboek. Maar dan moeten ze wel bewaard zijn. anders blijft je niets anders over dan de inbox de outbox en de te verwijderen emails allemaal na te kijken
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ron, dank je wel. Ik heb mijn vraag eigenlijk niet goed genoeg gesteld. Ben niet zo'n kei met computers...Misschien kun je me ook met de aanvulling helpen?
ronron1212
13 jaar geleden
Je normale email adres via je provider kan er maar een zijn die staat in je standaard email programma. Hier kunnen alleen nog aliassen aan hangen meer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben er intussen achter dat ik via het configuratiescherm naar de gebruikersaccounts kan kijken. Zo leert een mens er steeds iets bij! Groet,
Bestevaer