Hoe kan ik achterhalen welke zoekwoorden (voor Google) er aan een reeds bestaande website zijn gekoppeld?

14 jaar geleden
1.1K
rose
14 jaar geleden
Kun je de vraag iets toelichten? Bedoel je adwords?
Rudolf
14 jaar geleden
Nee, ik bedoel de normale keywords die aan een site gekoppeld zijn.

Het beste antwoord

Als je bedoelt de keywords van een website:

Surf naar de hoofdpagina van de betreffende website, klik rechtermuisknop > bron of paginabron weergeven.

Er opent dan een pagina met code, zoek daar bovenin:

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet.
Althans, niet zonder (illegaal, dus!!) het een en ander te hacken/sniffen.

Je kan het ook gewoon aan de betreffende webmaster vragen.
Of aan Google zelf, hoewel ik betwijfel of zij deze informatie (gratis) weggeven.