Hoe los je geluidsproblemen op tussen DisplayPort naar HDMI kabel?

Ik heb een HP ProBook maar die heeft geen HDMI uitgang, dus heb ik een kabel gekocht die van DisplayPort naar HDMI gaat en dit lukte tot woensdag, nu ik hem opnieuw wil aansluiten komt er geen geluid meer uit de TV, maar wel uit de computer. Beeld is wel oké.

Toegevoegd na 5 uur:
Het probleem is al opgelost met een updates die moesten gedownload en geïnstalleerd worden.

Toegevoegd na 5 uur:
Het probleem is al opgelost met updates die moesten gedownload en geïnstalleerd worden.*

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
5.8K
TurfGraver
7 jaar geleden
Als standaard weergave apparaat de displaypoort selecteren.

Antwoorden (1)

Je moet je computer vertellen welke uitgang je wilt gebruiken voor geluid. Uitgaande van Windows 7: rechtsklik rechtsonderin beeld op het luidsprekertje, kies playback devices en kies het gewenste uitvoerapparaat voor geluid.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weet u ook hoe je dit doet bij een Windows 10 Pro? Als ik de kabel aansluit komt er geen extra uitgang bij.