Is het slecht om iets op je computer te leggen?

Ik heb mijn agenda bovenop mijn computer liggen. Kan dit kwaad? (met eventuele warmte ofzo)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Bij een desktop PC zuigt de ventilator lucht aan via de achterkant en blaast die terug uit langs de zijkanten.
Bovenaan maakt men nooit verluchtingsgaten omdat men weet dat daar van alles op terrecht komt en ook het mogelijks gevaar oplevert als men eens een glas omkiepert.
Daarbij komt nog dat uw PC uitschakelt als de temperatuur van de processor te hoog komt.
Dus "no problem".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe is dit niet slecht. Tenzij je je agenda pal boven de ingang voor lucht legt (de kleine gaatjes in de behuizing); dan kan het voorkomen dat je computer warmer wordt dan normaal.