wie kent het standaard wachtwoord voor de adslrouter van Tele2?

De snelheid van de router bij mijn moeder (87 jaar) is bedroevend slecht. Ik wil nu kijken of er een ander kanaal beter is, maar ik kom niet in de router. Het boekje is natuurlijk "zoek". wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Meestal is het admin/admin.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij Tele2 is het user/user zie ik.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Idd User User, tenminste als het om een Davolink gaat.
Bij de glasvezel routers staat het wachtwoord achterop.

Antwoorden (1)

probeer "admin" eens dat is de standaard wachtwoord meestal als het niet veranderd is