Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe draai ik het volgende nummer vanuut nederland?

Hoe draai ik dit nummer met eventuele landcode vanuit nederland?
1-512-758-7588

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
welk land is dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(landcode)1-512-etc

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

"1" is de landcode al, dus dan wordt het 00-1-512-758-7588 vanaf een vaste lijn of +1-512-758-7588 vanaf je mobiel.
(Lees meer...)
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou het Canada of de VS moeten zijn? http://www.landnummers.info/overzicht-landnummers.php?land=%2B1%3E&van=nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
001 etc vanaf mobiel kan ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Theo15
Ja, vanuit Nederland wel. Maar +1 is beter. Die 00 geldt nl. niet wereldwijd en je smartphone "weet" van elk land ter wereld wat de goede cijfercombinatie is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en je smartphone "weet" van elk land ter wereld wat de goede cijfercombinatie is. Leek me stug, even opgezocht. Je telefoon laat die + gewoon door en de centrale snapt de +. Hoe weet je mobiele telefoon immers waar je bent? http://www.howtocallabroad.com/qa/plus-sign.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lang verhaal kort..
001-512-758-7588
Zo dus?
gvrox
11 jaar geleden
@janprokles yup
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing