waarom win ik niet met toto?

Hallo,

Ik doe sinds kort mee met toto een ik leer elke week wel weer iets.
Ik had gisteren op ongeveer 6 wedstrijden gegokt, toen ik de uitslagen zag was ik heel erg blij want ik had namelijk 3 weddenschappen goed.
Toen ik naar toto ging om te kijken hoeveel geld ik had gewonnen zag ik staan dat ik geen prijs had gewonnen, ik snap niet waarom.
Ik had bijv. Bij weddenschap 1 op 5 wedstrijden gegokt. Van die 5 wedstrijden heb ik er voor 4 dubbele kans gedaan.
Ik had bij Bayern München - freiburg voor bmuncheb gekozen maar bij dubbele kans had ik freiburg gekozen, toto zegt dat het verkeerd is terwijl freiburg gewonnen heefy.
Ik heb bij al die weddenschappen telkens op 5 wedstrijden gegokt een telkens 4 of 5 keer de hulpmiddel dubbel kans gebruikt.
Ik begrijp gewoon niet wat ik fout doe.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je eerste wedstrijd heb je al fout, OLQ - Bordeaux was gelijk geworden, terwijl jij 1 of 2 gespeeld hebt. Deze wedstrijd speelde je ook nog is in een combi, waardoor je zoiezo de hele weddenschap al verloren hebt. Als ik jou was zou ik me nog maar is goed inlezen, want volgens mij begrijp je het wedden op sport nog niet echt. Toegevoegd na 6 minuten: Edit: Je hebt de 2e en 3e ook nog is fout. Wat ik nu inzie is, dat je het dubbele kans systeem niet begrijpt of je het gewoon fout had. Volgens mij is het het eerste, best jammer. (Zit nu op m'n mobiel dus kan het niet uitleggen)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100