waarom win ik niet met toto?

Hallo,

Ik doe sinds kort mee met toto een ik leer elke week wel weer iets.
Ik had gisteren op ongeveer 6 wedstrijden gegokt, toen ik de uitslagen zag was ik heel erg blij want ik had namelijk 3 weddenschappen goed.
Toen ik naar toto ging om te kijken hoeveel geld ik had gewonnen zag ik staan dat ik geen prijs had gewonnen, ik snap niet waarom.
Ik had bijv. Bij weddenschap 1 op 5 wedstrijden gegokt. Van die 5 wedstrijden heb ik er voor 4 dubbele kans gedaan.
Ik had bij Bayern München - freiburg voor bmuncheb gekozen maar bij dubbele kans had ik freiburg gekozen, toto zegt dat het verkeerd is terwijl freiburg gewonnen heefy.
Ik heb bij al die weddenschappen telkens op 5 wedstrijden gegokt een telkens 4 of 5 keer de hulpmiddel dubbel kans gebruikt.
Ik begrijp gewoon niet wat ik fout doe.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (1)

Je eerste wedstrijd heb je al fout, OLQ - Bordeaux was gelijk geworden, terwijl jij 1 of 2 gespeeld hebt. Deze wedstrijd speelde je ook nog is in een combi, waardoor je zoiezo de hele weddenschap al verloren hebt. Als ik jou was zou ik me nog maar is goed inlezen, want volgens mij begrijp je het wedden op sport nog niet echt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Edit:

Je hebt de 2e en 3e ook nog is fout.
Wat ik nu inzie is, dat je het dubbele kans systeem niet begrijpt of je het gewoon fout had. Volgens mij is het het eerste, best jammer.
(Zit nu op m'n mobiel dus kan het niet uitleggen)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste arva, De eerste foto die ik had upgeload was de verkeerde, ik heb nu wel de juiste eroo gezet.
Wat ik ervan begrijp is het volgende Stel morgen is Vitesse - utrecht.
Ik kies voor Vitesse maar ik zet bij dubbel dan ook utrecht.
Stel utrecht wint dan is het fout, dat gebeurt bij elke weddenschap die ik heb gezet terwijl ze wel goed voorspeld waren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je zegt bij je reactie dat ik in een combinatie speel waardoor de weddenschap kapot is, wat bedoel je daarmee.
Ik denk dat ik er idd helemaal niks vsn begrepen heb :(
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wanneer je inzet op een aantal weddenschappen in combinatie, dan moet je ze allemaal goed hebben wanneer jij wilt winnen. Het is dan ook alles of niets. Dus stel je zet in op 4 duels in een combi, dan moet je ze alle 4 goed hebben of je wint niets.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar waarom bestaat die dubbele kans dan?
Als ik zeg ajax wint maar ik zet bij dubbel dordecht wint, laten we zeggen dordrecht wint dan heb ik toch gewonnen?
Dat is wat ik niet begrijp waarom er elke keer staat dat ik heb verloren terwijl ik de dubbele kans wel goed heb voorspeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hmmm, misschien kun je een foto sturen van je volledige weddenschap. Ik zal dan even voor je kijken of je daadwerkelijk gewonnen hebt of een foutje hebt gemaakt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi Arva, Ik weet al wat er mis is gegaan.
Ik had het aan een vriend laten zien een die zag meteen wat ik fout had gedaan, ik had namelijk bij sommige wedstrijden bijv. Winst Ado een bij dubbel gelijk gedaan terwijl ik dacht dat ik had gekozen voor winst psv.
Heel erg jammer, maar ik heb weer wat nieuws geleerd. Bedankt voor je hulp
:)