Hoe resset je een Packard Bell computer naar fabrieks instellingen?

Ik heb een Packard Bell computer en ik heb hem verkocht. Ik wil he nu naar fabrieks instellingen resetten. Hoe werkt dat? De bestanden die er op staan hoef ik niet meer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk eens of er een recoverypartitie en kijk dan eens in de handleiding hoe deze geactiveerd kan worden.

Let wel: je bestanden lijken weg maar zijn het niet. Wil je echt zeker zijn dat niemand nog je bestanden kan 'recupereren' dan kan je best aan de slag met bijvoorbeeld darik's boot and nuke. Weg is dan ook echt weg maar waarschijnlijk dan ook de recovery.

Maar dat is niet erg, want ergens op je behuizing zou je de UELA-sticker moeten kunnen terugvinden en aan de hand daarvan zou je windows opnieuw moeten kunnen installeren met een geschikt installatiemedium met als voordeel dat je dan verlost bent van alle bloatware van packard bell.