Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe resset je een Packard Bell computer naar fabrieks instellingen?

Ik heb een Packard Bell computer en ik heb hem verkocht. Ik wil he nu naar fabrieks instellingen resetten. Hoe werkt dat? De bestanden die er op staan hoef ik niet meer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Kijk eens of er een recoverypartitie en kijk dan eens in de handleiding hoe deze geactiveerd kan worden.

Let wel: je bestanden lijken weg maar zijn het niet. Wil je echt zeker zijn dat niemand nog je bestanden kan 'recupereren' dan kan je best aan de slag met bijvoorbeeld darik's boot and nuke. Weg is dan ook echt weg maar waarschijnlijk dan ook de recovery.

Maar dat is niet erg, want ergens op je behuizing zou je de UELA-sticker moeten kunnen terugvinden en aan de hand daarvan zou je windows opnieuw moeten kunnen installeren met een geschikt installatiemedium met als voordeel dat je dan verlost bent van alle bloatware van packard bell.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding