Kan je via een laptop iemand op bellen? (zie beschijving)

Ik wil zeg maar via mijn laptop mensen bellen zonder mijn telefoon erbij te gebruiken. Ik wil dus zeg maar dat ik wel mijn nummer enz. invoer, maar stel dat iemand mij belt naar mijn nummer, dat ik het ook op een laptop kan zien en antwoorden enz.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
21.9K
bamibal
9 jaar geleden
Je wilt dus wel je bestaande mobiele nummer gebruiken? Anders zou het namelijk wel via Skype kunnen.
Ivana
9 jaar geleden
beide: Skype en Face Time.

Het beste antwoord

Als je een mac hebt is dat geen probleem onderaan bij de dock staat FaceTime, daar voor je het nummer in die je wilt bellen en staat er optie bellen via Iphone en klik je op Ok.

Ik weet niet wat voor laptop jij hebt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dit is dus wat ik bedoel ja, maar ik heb een windows laptop dus volgens mij lukt dat niet..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet hoe het moet.Alleen jij snapte wat ik bedoelde dus hierbij is dit het beste antwoord.

Andere antwoorden (3)

Ja! Via een VOIP programma's is dit mogelijk. Zie http://backsla.sh/betamax voor een prijs-overzicht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan ook via Skype. Met andere Skype gebruikers bel je gratis, voor vaste nummers moet je soms betalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
via www.voipbuster.com kan het gratis