Is er een product om van 1 micro usbpoort 2 micro usb poorten te maken?

Ik heb een Asus transformer T100, dit is een laptop waarvan je ook het schermlos kunt halen en als tablet kunt gebruiken. Op de tablet zit 1 micro usb poort, op deze poort moet de tablet opgeladen worden. Ik heb een mooie houder waar ik de tablet in kan klemmen, maar ik vind het fijn als ik een muis kan gebruiken. Als de accu nu bijna leeg is word ik voor een keuze gesteld of opladen of geen muis meer gebruiken. Ik zoek hier een oplossing voor misschien iets als een micro usb hub? Op internet heb ik hier nog niets voor gevonden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja hoor, producten genoeg. Google maar eens op "micro usb hub". De meeste van deze hubs hebben wel "gewone" usb poorten maar daar kun je natuurlijk ook gewoon met een usb<->microusb kabel je apparaten op aansluiten. Er zijn er ook met micro-usb poorten erin.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, je kan inderdaad meerdere apparaten er op aansluiten, maar de vraag was dus kan ik mijn tablet dan opladen via de microusb poort en tegelijkertijd een muis gebruiken?