Waarom is mijn T-mobile intermet zo sloom?

Ik heb al langer last van extreem slecht internet. Elke maand €8,50 - voor een abonement met onbeperkt SMS, internet en anderhalf uur bellen. Ik weet dat dit goedkoop is, maar vind dit geen reden om het interner zo langzaam te laten gaan. Ik woon in Zuid-Holland, Voohout. Vlakbij Katwijk, Leiden enzovoort.

Herkent iemand dit probleem?

Weet jij het antwoord?

/2500

Onbeperkt internet betekend wel onbeperkt internet, maar niet de optimale snelheid voor altijd. Dus ik heb bijvoorbeeld ook onbeperkt internet voor 5GB per maand. Na deze 5 GB krijg ik een smsje met : Beste klant je hebt 100% van je internetbundel verbuikt. Je internetsnelheid wordt verlaagd tot je nieuwe bundels in gaan op DATUM. Dus omdat jij een goedkoper abbonement hebt, denk ik dat je niet zoveel data hebt om te gebruiken per maand en dat je dus sneller over je internet bundel bent waardoor je internet snelheid drastisch wordt verlaagd. Whatsapp berichten komen nog wel binnen maar om een filmpje te kijken op fb kan je nog wel even wachten :) succes!

Tot een bepaalde hoeveelheid internetgebruik kan je gebruik maken van je volle internet snelheid. Als je je MB limiet verbruikt hebt, dan heb je nog steeds internet maar gaat de snelheid drastisch omlaag. Aan "onbeperkt" internetten kleven dus ook voorwaarden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100