Waarom is mijn T-mobile intermet zo sloom?

Ik heb al langer last van extreem slecht internet. Elke maand €8,50 - voor een abonement met onbeperkt SMS, internet en anderhalf uur bellen. Ik weet dat dit goedkoop is, maar vind dit geen reden om het interner zo langzaam te laten gaan. Ik woon in Zuid-Holland, Voohout. Vlakbij Katwijk, Leiden enzovoort.

Herkent iemand dit probleem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Speedtest app even installeren. Dan kan je met cijfers strooien. Sloom is zo'n onbepaald woord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarnaast zal T-mobile ook een maximum snelheid opgeven en daarnaast claimen dat deze snelheid niet ten alle tijden behaald kan worden en dat het afhankelijk is van de afstand tot een goede 3G-mast.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je ook onbeperkt internet? Hier zitten wel voorwaarden aan. https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/voordeelbundels/onbeperkt-internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Prijs is wel van invloed. Hoe meer je betaald hoe groter je het aantal mb op volle snelheid per maand bij onbeperkt Internet.
Bij een laag bedrag heb je b.v 100 mb op volle snelheid en daarna een lage snelheid. Bij een hoog bedrag heb je bij 2000 mb (2gb) op volle snelheid en daarna een lage snelheid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe langzaam is het dan?

Antwoorden (2)

Onbeperkt internet betekend wel onbeperkt internet, maar niet de optimale snelheid voor altijd. Dus ik heb bijvoorbeeld ook onbeperkt internet voor 5GB per maand. Na deze 5 GB krijg ik een smsje met : Beste klant je hebt 100% van je internetbundel verbuikt. Je internetsnelheid wordt verlaagd tot je nieuwe bundels in gaan op DATUM. Dus omdat jij een goedkoper abbonement hebt, denk ik dat je niet zoveel data hebt om te gebruiken per maand en dat je dus sneller over je internet bundel bent waardoor je internet snelheid drastisch wordt verlaagd. Whatsapp berichten komen nog wel binnen maar om een filmpje te kijken op fb kan je nog wel even wachten :) succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, ik hoor van veel mensen dat als je met onbeperkt over de 1000 heen gaat word het sloom. Alleen is het zo vaag dat als ik net nieuwe internet heb (gebruik maar 5 mb per dag) het net zo sloom is.
Tot een bepaalde hoeveelheid internetgebruik kan je gebruik maken van je volle internet snelheid. Als je je MB limiet verbruikt hebt, dan heb je nog steeds internet maar gaat de snelheid drastisch omlaag.

Aan "onbeperkt" internetten kleven dus ook voorwaarden.