hoe kom je van spam op je i pad af?

ik krijg de hele tijd spam op mijn mail van insabang (een seks site) hoe kom ik hier af?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Welke mail? Gmail?

Antwoorden (2)

Of een goede antispam downloaden (aangeraden), of die site met de dood bedreigen (niet heel erg aanbevolen). Ik zou voor die eerste gaan.

Toegevoegd na 18 seconden:
De eigenaars van de site dan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt er eigenlijk niet veel tegen doen dan die mail als spam te markeren
probeer je niet af te melden meestal wordt je juist dan aangemeld op andere lijsten.
Het kan verstandig zijn je email helemaal op te heffen en een nieuwe aan te maken.
Als je die spam binnenkrijgt op een provider mail als bijv ziggo.nl
of telfort.nl
kun je het beste overstappen op gmail of microsoft mail.
capthavoc