Al ik een andere windows op mijn windows 7 wil zetten kan ik dan mij bureau pictogram behouden + documenten of gaat dat weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je een andere windows 7 versie bijvoorbeeld ultimate erop wilt dan moet je opnieuw installeren. Dat betekent dat alles weg is als je geen backup hebt op externe media (dvd, usb stick oid)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met virtuele pc (gratis aangeboden door microsoft) kun je net zoveel besturingssysten op je pc zetten als je maar wil. Zonder dat er ook maar iets verdwijnt.