Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke pc is voor mij het meest geschikt?

Ik wil er graag muziek mee spelen met krachtige luidsprekers en hij moet ook voor gamen gebruikt worden zonder telkens oververhit wordt.Welke merken zijn het beste.Ik had een Packard Bell wat je beter een Packard HeLL kunt noemen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
559
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je budget?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je ons (of in ieder geval mij) wat meer info geven? Bijv. welke games wil je spelen? of zoals eerder genoemd de maximum prijs van de pc. Heb je een voorkeur voor merken (dus geen Packard Bell, dat is wel duidelijk) Kun je zelf een pc in elkaar knutselen? Dit scheelt vaak behoorlijk wat geld en het is leuk (altans mijn mening). Ik wil je graag helpen, maar ik heb wel meer info nodig. gr Proairface.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb voor je een pc samengesteld die waarschijnlijk aan je eisen zal voldoen. Zie het plaatje voor alle specificaties.

gr proairface.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ps: laat me weten wat je er van denkt en wat eventueel anders moet. de prijs van de pc zoals op het plaatje te zien is: €399,44. Mooi binnen de €400 nietwaar? De prijs is wel exclusief verzend kosten. je kunt de pc ook in elkaar laten zetten voor een meerprijs. Laat me weten wat je wilt.

gr proairface.

Toegevoegd na 29 minuten:
Sorry! ik was de DVDbrander helemaal vergeten! heb ook meteen andere voeding in gedaan, andere hadden ze niet meer. zie plaatje voor meer info! Ps probeer het zelf eens! zie bron.

gr proairface.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke pc maar verwacht niet te veel als je bv Modern Warfare 3 speelt en wie bouwt deze pc voor hem in elkaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een andere reactie is te lezen dat meneer dit kan doen zolang hij er ook verstand van heeft (hoe hij het niet doen).En mocht dit niet het geval zijn, kan hij bovenstaande pc door alternate in elkaar laten knutselen voor een meerprijs. Ps: leuk dat je gereageerd hebt. gr proairface
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben dus geen meneer maar evengoed bedankt.

Andere antwoorden (1)

Als je een goeie computer voor niet eens zo heel veel wilt hebben kan je hem het beste samenstellen met behulp van sites zoals alternate, zo kun je alles aan je eigen voorkeur aanpassen, vaak zijn de kant en klare pc's veel te duur voor hun waarde
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding