Welke pc is voor mij het meest geschikt?

Ik wil er graag muziek mee spelen met krachtige luidsprekers en hij moet ook voor gamen gebruikt worden zonder telkens oververhit wordt.Welke merken zijn het beste.Ik had een Packard Bell wat je beter een Packard HeLL kunt noemen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb voor je een pc samengesteld die waarschijnlijk aan je eisen zal voldoen. Zie het plaatje voor alle specificaties. gr proairface. Toegevoegd na 4 minuten: Ps: laat me weten wat je er van denkt en wat eventueel anders moet. de prijs van de pc zoals op het plaatje te zien is: €399,44. Mooi binnen de €400 nietwaar? De prijs is wel exclusief verzend kosten. je kunt de pc ook in elkaar laten zetten voor een meerprijs. Laat me weten wat je wilt. gr proairface. Toegevoegd na 29 minuten: Sorry! ik was de DVDbrander helemaal vergeten! heb ook meteen andere voeding in gedaan, andere hadden ze niet meer. zie plaatje voor meer info! Ps probeer het zelf eens! zie bron. gr proairface.

Bronnen:
https://www.alternate.nl/html/pcbuilder/ci...

Als je een goeie computer voor niet eens zo heel veel wilt hebben kan je hem het beste samenstellen met behulp van sites zoals alternate, zo kun je alles aan je eigen voorkeur aanpassen, vaak zijn de kant en klare pc's veel te duur voor hun waarde

Bronnen:
www.alternate.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100