Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe versnel ik mijn wifi verbinding op mijn pc?

Hallo,
Ik heb traag wifi. Ik zou graag wat snellere wifi willen. Ik heb glasvezel van KPN maar het wifi blijft traag. Op de andere laptops/pc's is het internet wel snel. Ik heb de Acer Aspeire e1-731 laptop. Ik heb alleen wel een andere wifi adapter dan de standaard namelijk: Dell Wireless 1397 WLAN Mini-Card. Ik heb al de nieuwste stuurprogramma's. Ik kan ook geen kabel gebruiken. (Kan wel maar dan moet er een hele kabel vanaf de meterkast (begaande grond ) naar mijn kamer getrokken worden (zolder)). Ik heb Windows 8.1 64 Bit.
Dus wat kan ik doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
639
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
misschien helpt het als je internet booster2 download in de windows store
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook gewoon powerline gebruiken in plaats van een kabel trekken, powerline loopt via het stopcontact.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Investeer in 2 powerline adapters(PLA) en verbind je PC via het stroomnet in huis met het Internet. Gezien jouw locatie op zolder is, ben ik niet verbaasd dat je Wifi niet snel is omdat ik denk dat het accesspoint zich ergens op de begane grond bevindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+1!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding