Is er een mixer waarmee ik geluid van programma's apart kan beheren (Zie uitleg)?

Ik wil zegmaar een mixer of wat anders waarmee ik tijdens het opnemen mijn skype, chrome, game geluiden apart kan beheren met schuifjes of dergelijke is dat mogelijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Meestal is er per game een geluid schakelaar, als schakelaar voor de game in het algemeen of per onderdeel van de game. Je kunt het ook algemeen mixen in de standaard windows volume knop. Klik op de volume knop (in de taakbalk), klik daarna onderaan op "mixer". Er verschijnt dan een nieuw venster waar je het geluid per programma kunt kiezen. Je kunt ook kladblok openen en dit in typen: @ECHO OFF START sndvol.exe Daarna opslaan onder de naam mixer.bat met indeling: "alle bestanden" (onder het vakje waar je de naam kunt kiezen)

Je hebt in Windows standaard de volume mixer, hier kan je per programma het volume afstellen. Hier kom je door rechts op het volume knopje te drukken rechtsonder in je beeldscherm, en dan op "open volume mixer"

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100