Is er een mixer waarmee ik geluid van programma's apart kan beheren (Zie uitleg)?

Ik wil zegmaar een mixer of wat anders waarmee ik tijdens het opnemen mijn skype, chrome, game geluiden apart kan beheren met schuifjes of dergelijke is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Meestal is er per game een geluid schakelaar, als schakelaar voor de game in het algemeen of per onderdeel van de game. Je kunt het ook algemeen mixen in de standaard windows volume knop. Klik op de volume knop (in de taakbalk), klik daarna onderaan op "mixer". Er verschijnt dan een nieuw venster waar je het geluid per programma kunt kiezen.

Je kunt ook kladblok openen en dit in typen:
@ECHO OFF
START sndvol.exe
Daarna opslaan onder de naam mixer.bat met indeling: "alle bestanden" (onder het vakje waar je de naam kunt kiezen)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt in Windows standaard de volume mixer, hier kan je per programma het volume afstellen.

Hier kom je door rechts op het volume knopje te drukken rechtsonder in je beeldscherm, en dan op "open volume mixer"
Jaspro101