Waarom loopt mijn laptop vast na de Windows 8.1 update?

Ik had een tijdje geleden mijn HP Envy TS Sleekbook 4 terug gezet naar de fabrieksinstellingen. En elke keer als ik de windows 8.1 update wil uitvoeren loopt mijn hele laptop vast en krijg ik deze schermen (zwart scherm met mijn muis er in) Soms zegt die dat de vorige versie van windows wordt terug gezet. Maar dit keer doet mn laptop niks. Wat moet ik doen!?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ItisILeClerc
9 jaar geleden
herkenbaar - was reden voor mij om niet meer naar 8.1 te upgraden

Antwoorden (1)

Bij mijn Medion laptop duurde deze update nadat de laptop nieuw uit de doos was gekomen, extreem lang, maar hij slaagde wel. Je zou hem eens een nachtje de tijd kunnen geven. Werkt dat niet, dan terug ermee naar HP, een merk dat bekend staat om uitstekende aftersales (ze kwamen bv ooit per koerier mijn laserprinter halen, van bijna 3 jaar oud; deze werd een week later perfect gerepareerd terugbezorgd.)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerst alle updates installeren. Rebooten, weer checken op updates. Zo lang er updates beschikbaar zijn, NIET upgraden van 8.0 naar 8.1.