Wat is verstandig om op mijn iphone bij locatie voorzieningen allemaal uitschalen?

Welke dingen hieronder op de foto zijn onbelangrijk en kan ik gewoon uitschakelen zodat mijn batterij langer meegaat?

En betekenen ze?

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry voor titel
Ik bedoel wat is verstandig om op mijn iphone bij locatie voorzieningen allemaal uit te schakelen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dudemeister
9 jaar geleden
zet ververs apps op de achtergrond uit dat scheelt ook

Antwoorden (2)

Alles kost batterij. Wifi kost veel batterij, maar ook locatie delen. Als je dat niet gebruikt gewoon uitzetten. Spotlight volledig uitzetten (muziek, contacten etc) scheelt ook al weer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ze gerust allemaal aan laten staan. Wel is het zo dat je ze lang niet allemaal nodig hebt, en uw telefoon gaat sneller leeg. Uw telefoon gaat vooral snel leeg door 'deel mijn locotiebasis'. Ook is het niet zo handig dat iedere hacker weet waar u bent, maar die kans is klein dat iemand dat zal doen.