Spyfighter is een vervelend programmatje dat je probeert over te halen om betaalde software te kopen om het weer te verwijderen. Behalve dat het vervelende nag screens" toont kan het verder niet zo heel veel kwaad.
Het programma Malwarebytes is uitstekend in staat om het te verwijderen. Je kan dit downloaden op de locatie in de bron en is een uitstekend voorbeeld van veilige freeware die doet wat het moet doen: je systeem schoonmaken van ongewenste rommel.