Wat is er met mijn PC als mijn CPU steeds rond de 90% meet?

Vanmiddag deed hij al raar, toen heb ik hem in de veilige modus Malwarebytes Anti-Malware laten draaien en NOD32. Geen van beide hebben iets gevonden.

Nu steeds als ik systeembeheer open zie ik dat mijn processor rond de 90% heel snel terug loopt naar rond de 15%. Iedere keer is dat zo.

Wat kan het nu zijn? Hoe kan ik het oplossen. Ik heb geen zware programma's op de achtergrond staan.

Het is een Windows 8 64bit PC
Pentium Dual-Core E5300 2.60GHz

11 jaar geleden
in: Hardware
1K

Het beste antwoord

Iets zal die zware CPU gebruik moeten veroorzaken, klik eens bij taakbeheer onder het tabblad "processen" op de knop "Processen van alle gebruikers weergeven"
Als het goed is zal je moeten kunnen zien welk programma zoveel CPU verbruikt.

Zie ook afbeelding hier onder wat ik bedoel.