Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je bij lightinthebox extra verzendkosten betalen?

Ik wil graag schoenen bestellen bij lightinthebox maar ik vraag me af of je daar nog extra verzendkosten bij moet betalen. Bij het ene kledingstuk staat dat ze daar wel aan de deur nog extra moesten betalen maar bij mijn schoenen staat dat niet. Weet iemand hier iets van af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

De prijs die je betaald is incl verzendkosten. Het wordt verstuurd met dhl. Ook wordt verteld wanneer je spullen verstuurd worden en dit kan soms best een tijd duren. Dhel doet er dan nog een 5 werkdagen over om het uiteindelijk af te leveren. Aan de deur hoef je niks af te rekenen. Maar het kan zijn dat je invoerrechten moet betalen. Er zit dan een acceptgiro bij van de douane, bij je pakket.
Lightinthebox heeft een snelle klantenservice in het nederlands die je ook kunnen helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing