Iphone 4s is gevallen en nu een scherm met lijntjes, wat moet ik doen?

Ik heb dus mijn iphone 4s laten vallen van ongeveer 30 cm hoogte. Ik probeerde hem weer aan te doen maar toen kwam er eerst een zwart beeld voor met blauwe lijntjes die langzaam tevoorschijn komen. Ik heb hem aan de lader gezet voor 20 minuten, en weer aan proberen te doen maar dat werkte niet. Hij trilde wel 2x zoals gewoonlijk bij de stekker erin stoppen. Siri zei ook wat maar die zei 'connect with the internet'
Ik heb geen abonnement en geen verzekering. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nou ten eerste zet je toestel uit, dan de sim kaart er uit ! Ja helemaal er uit . Dan kaart er weer in en toestel weer aan dus hou je ontgrendeling code van je sim paraat . Onderwijl duimen dat het goed gaat !!! En ja ? Hij doet het weer? . Zo niet :( dan in zo'n goedkoop klein Reparatie winkeltje , niet opsturen dat komt je duur te staan . Succes en ik duim voor je mee .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik op de aan knop druk, komt het rare beeld al. Dus ik kan hem niet helemaal uitdoen. En ik weet niet meer zeker of ik de pincode van mn simkaart weet...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De code staat op dat kaartje waar je sim uitgehaald hebt . Ja ik heb ook gehad dat ik dacht o kapot ! Gevallen op de stenen vloer en toen de kaart er in en uit maar ja je weet je code toch want je schreef dat m al uit gezet had . Ps je kan het gewoon proberen en morgen je provider bellen Vd pin of puk code . . Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoelde dat hij gewoon uit was (dus dat als ik op de home button klik dat hij weer aangaat), niet dat hij helemaal uit was. Ik kan hem nu niet helemaal uit doen. En als ik mn simkaart erin en eruit doe, mn mobiel dan misschien om mn pin of puk code gaat vragen, dat gaat niet echt want ik ben dat kaartje verloren, (Ik weet dus de pin en puk code niet van mn simkaart) en dan doet mn mobiel het wel weer maar dan is mn sim kaart vergrendeld... dilemma.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan ga je naar een reparatie winkel . Probeer voor die tijd bij de tel winkel van je provider je puk en sim code op te duikelen . Of per tel . Succes.