Mijn mail komt bij ongewenst, hoe op te lossen?

Als ik mail verstuur vanaf mijn eigen email-adres (info@mijndomein.nl) komt dit bij de ontvanger bij ongewenst te staan.

Ik kan jullie verzekeren dat er geen illegale activiteiten plaatsvinden op mijn site, ik niet spam en qua tekst trigger ik echt de filter niet.

De records staan volgens de host gewoon goed, maar alsnog komt het bij ongewenst te staan.

Ik zou deze mail graag gebruiken, maar als het bij ongewenst komt kan ik net zo goed een hotmail adres aanmaken.

Hoe is dit op te lossen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Jammer, je kan je tekst niet aanpassen als je een foutje ziet.
"Ik spam niet" moest het zijn, geen idee hoe dat verdraait is geworden.

Toegevoegd na 52 minuten:
Omdat er vraag naar is.
Mijn domein: Dutch-Gamer.nl

Blacklist check gedaan, sta nergens in.

Toegevoegd na 53 minuten:
Stuur maar naar één iemand tegelijk mail.

Toegevoegd na 57 minuten:
Het lijkt op een block van hotmail.
Als ik een mailtje stuur naar m'n safe-mail.net e-mail komt het wel gewoon in de inbox.

Hoe valt dit op te lossen?

Weet jij het antwoord?

/2500

In je mail zit waarschijnlijk een mail link verwerkt, of een URL zonder werkende 'unsubscribe' mechanisme? Dit geeft bij veel spamfilters een hoge blockscore. Vermijd mail contact via info@dutch-gamer.nl (en als deze als link in je mail zit, zorg dan voor een werkend unsubscribe mechnisme) Verstuur mail op persoonlijke titel, en zet dan desgewenst info@dutch-gamer.nl in het returnadres. Neem anders even de 10 geboden op SPAM gebied door: Are you importing a purchased list of ANY kind? Are you sending to non-specific addresses such as: sales@domain.com, business@domain.com, webmaster@domain.com, info@domain.com, or other general addresses. Are you sending to distribution lists or mailing lists which send indirectly to a variety of email addresses? Are you mailing to anyone who has not explicitly agreed to join your mailing list? Have you falsified your originating address or transmission path information? Have you used a third party email address or domain name without their permission? Does your email's subject line contain false or misleading information? Does your email fail to provide a working link to unsubscribe? Are you failing to process any unsubscribe requests that come to you via a reply to your email within 10 days of the request?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100