Mijn mail komt bij ongewenst, hoe op te lossen?

Als ik mail verstuur vanaf mijn eigen email-adres (info@mijndomein.nl) komt dit bij de ontvanger bij ongewenst te staan.

Ik kan jullie verzekeren dat er geen illegale activiteiten plaatsvinden op mijn site, ik niet spam en qua tekst trigger ik echt de filter niet.

De records staan volgens de host gewoon goed, maar alsnog komt het bij ongewenst te staan.

Ik zou deze mail graag gebruiken, maar als het bij ongewenst komt kan ik net zo goed een hotmail adres aanmaken.

Hoe is dit op te lossen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Jammer, je kan je tekst niet aanpassen als je een foutje ziet.
"Ik spam niet" moest het zijn, geen idee hoe dat verdraait is geworden.

Toegevoegd na 52 minuten:
Omdat er vraag naar is.
Mijn domein: Dutch-Gamer.nl

Blacklist check gedaan, sta nergens in.

Toegevoegd na 53 minuten:
Stuur maar naar één iemand tegelijk mail.

Toegevoegd na 57 minuten:
Het lijkt op een block van hotmail.
Als ik een mailtje stuur naar m'n safe-mail.net e-mail komt het wel gewoon in de inbox.

Hoe valt dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K
Amadea
9 jaar geleden
Stuur je hetzelfde bericht naar veel ontvangers tegelijk? Dan komt het dáárdoor. De oplossing is het te verdelen in groepen van minder mailadressen tegelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoeveel mailadressen kan je in 1 keer versturen vanuit een mailadres, weet u dat ook? Ik heb ook een mailadres eindigend op .nl en daarmee kunnen naar aardig wat andere mailadressen mails verstuurd worden. Ik heb ook nooit geweten naar hoeveel adressen 1 mailtje maximaal verstuurd kan worden. En is dat dan ook verschillend of je een hotmailadres hebt of een adres eindigend op .nl?
Cryofiel
9 jaar geleden
Zou een *deel* van jouw domeinnaam op een spamdomein kunnen duiden? Een andere mogelijkheid is dat jouw domein op een virtuele server staat, en dat op diezelfde virtuele server een ander domein wordt gehost dat op een blacklist staat. Dan ben jij helaas ook de klos... Kijk eens of het IP-adres van jouw domein bij spamhaus.org bekend is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jouw domein staat vast op een blacklist, het is jammer dat je de echte URL niet vermeld hebt, dan had ik voor je kunnen checken.
SimonV
9 jaar geleden
Zie ook:
http://nieuws.mijndomein.nl/2012/11/16/e-mail-blacklisting/
https://helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/articles/200424911-Blacklisting
Cryofiel
9 jaar geleden
@Broodjeei, je kunt een mail versturen naar zoveel adressen als je wilt, allemaal tegelijk. Maar... sommige spamfilters kijken daarnaar, en als er teveel geadresseerden zijn, markeren ze jouw mail als spam. Het ligt aan het spamfilter waar de grens ligt. Sommige spamfilters leggen de grens pas bij 100 geadresseerden, andere leggen de grens al bij 15 geadresseerden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar even wat dingen toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jouw domein is inderdaad nergens listed, je kunt de ontvanger vrager de mail te retourneren, en in de mailheaders kun je dan zien welke 'block score' je hebt gekregen van de mailserver van de ontvanger... bij barracuda spamfilters(degene die bij mijn bedrijf gebruikt worden) krijg je al een aanzienlijke blockscore als er een unsubscribed mail-link in je mail verwerkt zit.... Normaal mail je met je eigennaam@mijndomein.nl en zet je in het return adres info@mijndomein.nl Mail versturen onder info@mijndomein.nl is misschien een reden om het als ongewenst te zien?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nieuwe mail aangemaakt.
(Ben@dutch-gamer.nl) Nog steeds bij ongewenst, hotmail doet echt moeilijk, ghehe.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dacht dat mail bij ongewenst binnenkwam wanneer diegene waar je de mail naar toe stuurt je niet bij contactpersonen had staan. Of zit ik nu fout?
Cryofiel
9 jaar geleden
Ik krijg dagelijks mail van mensen die ik niet bij de contactpersonen heb staan. Stel je voor dat die mail allemaal bij 'ongewenst' zou komen... Gelukkig werkt dat niet zo!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij hotmail wel, als je zelf geen mail adres hebt afgeven, zoals de bol.com bv of als iemand niet in mijn contactenlijst staat komt mail ongewenst binnen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als een mail binnenkomt en je hebt hiervoor geen toestemming gegeven, komt deze automatisch in Ongewenst. Als bijvoorbeeld mensen zich inschrijven voor een nieuwsbrief of meedoen aan een prijsvraag, krijgen ze de mails wel in Postvak In, omdat deze zijn goedgekeurd.
Als de persoon die jouw mail in ongewenst heeft staan, krijgt hij/zij een melding of die deze persoon vertrouwd. Klikt hij/zij op ja, dan komt je mail wel in Postvak In

Antwoorden (1)

In je mail zit waarschijnlijk een mail link verwerkt, of een URL zonder werkende 'unsubscribe' mechanisme? Dit geeft bij veel spamfilters een hoge blockscore.
Vermijd mail contact via info@dutch-gamer.nl (en als deze als link in je mail zit, zorg dan voor een werkend unsubscribe mechnisme) Verstuur mail op persoonlijke titel, en zet dan desgewenst info@dutch-gamer.nl in het returnadres.

Neem anders even de 10 geboden op SPAM gebied door:

Are you importing a purchased list of ANY kind?
Are you sending to non-specific addresses such as:
sales@domain.com, business@domain.com, webmaster@domain.com, info@domain.com, or other general addresses.
Are you sending to distribution lists or mailing lists which send indirectly to a variety of email addresses?
Are you mailing to anyone who has not explicitly agreed to join your mailing list?
Have you falsified your originating address or transmission path information?
Have you used a third party email address or domain name without their permission?
Does your email's subject line contain false or misleading information?
Does your email fail to provide a working link to unsubscribe?
Are you failing to process any unsubscribe requests that come to you via a reply to your email within 10 days of the request?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Allemaal in orde wat je hier benoemd.
In de mail source code zie ik wel dit staan: In-Reply-To: <0e0ab96677127ec826fb99cf1170057c@dutch-gamer.nl>
References: <0e0ab96677127ec826fb99cf1170057c@dutch-gamer.nl> Is dit normaal, of hoort dit ook echt ben@dutch-gamer.nl te zijn?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al weet ik niet hoe je een unsubscribe mechanisme maakt, wellicht eens opzoeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan het niet zo zijn dat de ontvanger je mail als gewenst moet definieren. Ik krijg ook post in ongewenst, ik definieer het naar gewenst of hoe het ook heten mag en dan gaat het goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, maar dit mag toch niet de bedoeling zijn.