De dag van de mantelzorg, is daar ook een ecard voor? zie uitleg

Ik vind wel ecards voor mantelzorgers, maar die zijn dan om nieuwe mantelzorgers te werven, en ik wil er graag één bedanken!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan zou ik gewoon voor een willekeurige "Bedankt! " kaart gaan ; die zijn tenslotte voor alle mogelijke gelegenheden en in allerlei uitvoeringen, waar beslist een leuke bij zit. Speciale bedankkaarten voor deze groep - of eigenlijk sowieso hele specifieke bedankt-kaarten - heb ik eigenlijk nog nooit gezien.

Wellicht is er in je omgeving een kaartenmaakster (het is een soort nationale hobby, dus de kans is groot) die er eentje speciaal voor jou op maat wil maken. Dat is dan natuurlijk wel een echte kaart en geen E-card.

Bedankkaarten voor algemeen gebruik, waar je eventueel nog een persoonlijke boodschap bij kunt doen, zijn er echter in alle soorten en maten.

https://www.google.de/search?q=e-card+bedankt&client=firefox-a&hs=JrZ&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=RfRgVNb4CoTBPLyLgNAH&ved=0CCIQsAQ&biw=1280&bih=640

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/bedankt/bedankt-voor-de-goede-zorgen-566489/

Toegevoegd na 55 seconden:
In deze derde link stan wat leuke speciale e-cards voor mantelzorgers ; zowaar !

http://www.stemvandemantelzorger.nl/ecards.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hé Marleen, bedankt! Het is vandaag nl. de dag van de mantelzorgers, en een specifieke kaart is natuurlijk leuker dan een "bedankt"kaart, die je 365 dagen per jaar kan versturen!
In je derde link stond echt de kaart waar ik naar op zoek was, helemaal top dus! Bedankt, +, én beste antwoord!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Duidelijk antwoord, specifiek toegelicht op mijn vraag. Informatie die ik zelf niet heb kunnen ontdekken (hoewel ik best wel aardig google)
Helemaal goed, beste antwoord verdiend!